zamówienia

Składanie i realizacja zamówienia

1. Złożenie zamówienia przez Kupującego

Dla zwiększenia wygody dokonywanych przez Ciebie zakupów w sklepie Nadzwyczajki.pl, wprowadziliśmy nową funkcjonalność do sklepu, jaką jest możliwość dokonywania zakupów bez konieczności rejestrowania konta w witrynie sklepu Nadzwyczajki.pl. Zatem, aby dokonać zakupu wystarczy wyszukać interesujące Cię produkty i włożyć je do koszyka.

Jeżeli jednak rejestrowałeś konto i chcesz mieć dostęp do historii Twoich zakupów, przed dodaniem produktu do koszyka zaloguj się do swojego konta.

Gdy w koszyku umieścisz już wszystkie produkty, które chcesz zamówić, kliknij przycisk 'Złóż zamówienie'.

Podczas procesu składania zamówienia podasz swoje dane adresowe, następnie wybierzesz dogodną dla Ciebie opcję dostawy, a także płatności za zamówiony towar.

Przed wysłaniem zamówienia masz możliwość ostatecznej jego weryfikacji.

Po kliknięciu przycisku 'złóż zamówienie' (w kroku 'Potwierdzenie') zostanie ono zapisane w systemie informatycznym sklepu, a Ty - gdy posiadasz zarejestrowane konto w sklepie - otrzymasz na e-mail potwierdzenie tego faktu. W przypadku gdy kupujesz produkt nie będąc zarejestrowanym w sklepie - otrzymujesz e-mail z podsumowaniem dokonania zakupu w momencie przyjęcia zamówienia do realizacji przez pracownika sklepu.

Możliwe jest też złożenie zamówienia w pracowni sklepu. Więcej na ten temat tutaj.

2. Weryfikacja zamówienia przez obsługę sklepu

Obsługa sklepu musi zweryfikować poprawność złożonego zamówienia.

Ten etap to sprawdzenie poprawności danych w systemie teleinformatycznym i możliwości zrealizowania konkretnego zamówienia. W przypadku jakichkolwiek zastrzeżeń czy problemów (np. z dostępnością artykułów) kontaktujemy się z klientem, korzystając z danych podanych podczas składania zamówienia.

Możemy również zadzwonić na numer kontaktowy klienta, aby zweryfikować poprawność podanych przez niego danych.

3. Przyjęcie zamówienia do realizacji

O zatwierdzeniu zamówienia - przyjęciu go do realizacji - klient zostaje powiadomiony e-mailem.

Rozpoczyna się proces kompletowania zamówienia.

5. Przygotowanie zamówienia do wysyłki

Po skompletowaniu wszystkich zamówionych przez klienta produktów są one przygotowywane do wysyłki - odpowiednio pakowane i adresowane.

6. Przekazanie towaru przewoźnikowi

Ostatnim etapem realizacji zamówienia jest przekazanie towaru przewoźnikowi. Po nadaniu przesyłki klient zostaje powiadomiony o tym fakcie kolejną wiadomością e-mail.

  powrót