Przyciągające wzrok ulotki handlowe Porady dotyczące projektowania

image

Przyciągające wzrok ulotki handlowe Porady dotyczące projektowania ulotek

Ulotki są jednym z najtańszych, ale najbardziej skutecznych sposobów na zwrócenie uwagi na swoje produkty i usługi. Dlatego też stały się one nieodzownym narzędziem marketingu detalicznego. Im bardziej kreatywnie i atrakcyjnie je zaprojektujesz, tym większe zainteresowanie wzbudzą. Oto pięć przyciągających wzrok porad dotyczących projektowania ulotek produktów detalicznych:

1. Stwórz iluzję przestrzeni dzięki sprytnie odwzorowanym siatkom

Jednym z największych wyzwań, przed jakimi staniesz podczas projektowania ulotki sprzedażowej, jest to, jak zmieścić jej zawartość na ograniczonej powierzchni wydruku, która jest dostępna. Możesz rozwiązać ten problem eksperymentując z siatkami. Podziel ulotkę na wiele sekcji o różnych wymiarach i poświęć każdą z nich na konkretny przekaz. Sekcje mogą być prostokątne lub ukośne. Podczas gdy prostokątne sekcje dają więcej miejsca na treść, sekcje ukośne nadają ulotce bardziej kreatywny wygląd. Kratkowanie to świetny sposób na stworzenie iluzji przestrzeni. Prawidłowo wykonane kratkowanie sprawia, że ulotka wygląda schludnie, czysto i przestronnie.

2. Czarno-białe tło zdjęcia z jasnym kolorem na pierwszym planie

Jest powód, dla którego fotografowie często lubią używać czarno-białych zdjęć. Mogą one pojawić się bardziej dramatyczny i mają ponadczasowy apel o nich. Ale, ponieważ ludzie są przyzwyczajeni do oglądania kolorowych zdjęć, nie będziesz w stanie przyciągnąć tłumu bez dodania jakiegoś koloru. Więc musisz być trochę kreatywny tutaj. Połącz czarno-białe zdjęcie z jaskrawo kolorowymi kształtami i etykietami, aby stworzyć natychmiastowy i trwały wpływ na widza. Użyj całostronicowego czarno-białego zdjęcia w tle i umieść jaskrawo kolorowe nakładki na pierwszym planie z etykietami w dużych i pogrubionych literach. To natychmiast przykuje uwagę Twoich potencjalnych klientów.

3. Zachowaj prosty, minimalny i subtelny design

Jeśli klienci docelowi są z bardziej wykształconych lub korporacyjnych typu, to nie byłby dobry pomysł, aby ozdobić swoje ulotki sprzedażowe z tęczą kolorów i etykiet, które krzyczą. Eye-catching mogą być, ale będą one prowadzić inteligentnych klientów daleko. Głośne i jaskrawe ulotki są no-go z klientów korporacyjnych. Tak więc, zachować projekt prosty, minimalny i subtelny. Użyj jak najmniej zdjęć i wybierz kilka kolorów, które są fajne i nie rzucają się w oczy. Płaski styl projektowania, jak to się często nazywa, przyciągnie Twoich klientów docelowych przy bardzo niewielkim wysiłku.

4. Użyj przezroczystych nakładek, aby stworzyć iluzję głębi

Przezroczyste i półprzezroczyste nakładki są świetne do podziału ulotki produktów detalicznych i tworzenia iluzji głębi. Wydrukuj główny obraz w tle i użyj prostokątnych, ukośnych lub okrągłych przezroczystych nakładek o różnych wymiarach, aby stworzyć wiele sekcji. Obraz może być kolorowy lub czarno-biały. Wykorzystaj każdą sekcję do konkretnego przesłania. Na przykład, jeśli są trzy ukośne sekcje, użyj małej górnej lewej sekcji dla tytułu i logo, środkowa sekcja dla sloganu lub hasła, a duża dolna prawa sekcja dla informacji o produkcie.

5. Eksperymentuj z układem plakatu

Nie ma powodu, dla którego ulotka sprzedażowa nie powinna wyglądać jak mini plakat. Jeśli Twoim klientom się to spodoba, mogą nawet przykleić go na swoich ścianach. Wypełnij tło całostronicowym kolorowym zdjęciem swojego produktu lub usług. Nie używaj więcej niż jednego zdjęcia. W przeciwnym razie będzie to wyglądało na zatłoczone. Wydrukuj nazwę produktu dużymi, pogrubionymi literami u góry lub u góry po lewej stronie. Na dole lub na dole po prawej stronie wydrukuj informacje o produkcie i adres kontaktowy. Czysty i kolorowy projekt tej ulotki natychmiast przyciągnie uwagę Twoich docelowych klientów.

Projektując ulotki, daj upust swojej kreatywności. Nie bój się wypróbować każdego pomysłu, który przyjdzie Ci do głowy - niezależnie od tego, jak dalece może się on wydawać. Im bardziej możesz być pomysłowy, tym lepiej dla Twojej firmy.

Potrzebujesz pomocy przy projektowaniu ulotek handlowych? Hawk Graphics, Inc. może zaprojektować i wydrukować idealne, przyciągające wzrok ulotki dla Twojej firmy. Jesteśmy firmą rodzinną i posiadamy wieloletnie doświadczenie. Znajdujemy się w Mt. Freedom, NJ, ale zapewniamy kompletne rozwiązania w zakresie druku detalicznego dla firm w całych Stanach Zjednoczonych. Skontaktuj się z nami już dziś, aby zacząć.