W realizacji print marketingu nie zadowalaj się przeciętnością

image

Wiele sklepów detalicznych i małych firm nie cieszyć się nieograniczony budżet do wydania na reklamę. Jasne, mogą mieć miejsce, aby wydać więcej, ale większość nie może sobie pozwolić na drogie opcje, takie jak gazety, spoty telewizyjne i płatne reklamy w mediach społecznościowych. Ich najlepsze możliwości marketingowe często przychodzą poprzez bardziej skromne kanały druku: direct mailers, door hangers, in-store banners, point-of-sale i point-of-purchase displays, and promotional products.

Jednak tym strategiom marketingowym związanym z drukiem towarzyszy poważne wyzwanie: Konsumenci niełatwo ulegają wrażeniu. Jeśli coś w ich skrzynce pocztowej lub na drzwiach wejściowych wygląda nieprofesjonalnie, po prostu to wyrzucą. Jeśli baner w sklepie lub ekspozycja w punkcie sprzedaży nie przykuje ich uwagi, nie dokonają zakupu. Jeśli ekspozycja POP nie jest kusząca, nie kupią niczego dodatkowego. Jeśli przedmiot promocyjny z Twoją nazwą i logo nie oferuje żadnej użyteczności lub nie przypomina w sposób widoczny o Twojej firmie, nie przyniesie żadnych korzyści marketingowych.

Innymi słowy, przeciętność nie ma racji bytu na dzisiejszym rynku. A przy ograniczonym budżecie marketingowym, przeciętność może okazać się stratna i kosztowna.

Kluczem do realizacji kampanii marketingowych w sposób, który robi wrażenie na klientach i potencjalnych klientach jest tworzenie wysokiej jakości materiałów. Kreatywnie, materiały marketingowe muszą być najwyższej klasy, ale fizyczny produkt, na którym wiadomość zostanie dostarczona, powinien być również wyjątkowy. Nie uda się w jednym, a kampania będzie cierpieć. Nie uda się w obu przypadkach, a kampania prawdopodobnie również poniesie porażkę.

Współpraca z drukarnią, która rozumie oba wymagania dotyczące doskonałości marketingowej daje Ci możliwość wyjścia poza przeciętność. Dobrzy partnerzy zobowiązują się do korzystania z innowacyjnego sprzętu, silne wartości produkcji i najlepszych praktyk w realizacji zadania. Są oni również dostępni, aby zająć się kreatywną stroną Twojej kampanii, jeśli jest to potrzebne, tak aby Twoje przesłanie rezonowało z klientami.

Hawk Graphics jest partnerem, który przeniesie Twój marketing poligraficzny na następny poziom, a następnie na kolejny - daleko poza przeciętność. Skontaktuj się z nami już dziś pod numerem 973-895-5569 lub sales@hawkgraphicsinc.com, aby dowiedzieć się więcej.