Znalezienie odpowiedniego projektu wizytówki, która będzie promować Twoją firmę, to połowa sukcesu, aby Twoja marka została zauważona i wywarła odpowiednie wrażenie na dzisiejszym zatłoczonym rynku. Istnieje wiele sposobów, aby stworzyć niezapomniany projekt wizytówki, a niektóre firmy naprawdę wyróżniły się w tej dziedzinie. Oto 10 najlepszych projektów wizytówek.
Aurora to południowoafrykańskie studio, które specjalizuje się w produkcji projektów i dzieł sztuki. Jego wizytówka doskonale odzwierciedla jego branżę. Posiada piękne ilustracje zaprojektowane we własnym zakresie. Przedstawiają one tropikalne kwiaty oraz czystą i stylową czcionkę. Są nawet eleganckie detale tłoczenia w złocie, aby dodać odrobinę dodatkowej klasy.
Londyńska agencja Chomp tworząc swoją wizytówkę zdecydowała się na dosłowną interpretację swojej nazwy. Zastosowano technikę cięcia laserowego, aby usunąć w rogu kawałek wielkości kęsa z nienaruszonymi śladami zębów, co nadało jej niezapomniany wygląd.
Matheus Dacosta, brazylijski projektant, zdecydował się na artystyczny wygląd swoich wizytówek, z ręcznie malowanym kalejdoskopowym wzorem na każdej z nich. Efekt ten jest wzmocniony przez błyszczące, laminowane wykończenie, które zapewnia niezapomniane wrażenia.
Taste of Ink Studios postawiło na klasyczny, monochromatyczny wygląd, ze stylowym detalem w postaci wykrojnika na rewersie. Elegancki kwiatowy wzór doskonale odzwierciedla wzór tatuażu, a trójwymiarowe wykończenie tworzy niezapomniany wygląd.
Tworząc niezapomniany wygląd dla firmy zajmującej się projektowaniem stron internetowych, wizytówka Charbel Akhraz wykorzystuje stylowe matowe laminowane wykończenie z lakierem/spot UV drukowanymi detalami, które naprawdę wyskakują z kartki i przyciągają wzrok, szczególnie na eleganckim, gładkim czarnym tle.
Confetti Studio połączyło dwa kluczowe elementy, które podsumowują jego działalność w przyciągającej wzrok i nowoczesnej wizytówce. Zastosowano technikę druku foliowego, aby uzyskać złocone i hipnotyzujące plamki po jednej stronie, które reprezentują nazwę firmy wraz z jasnymi i wyrazistymi odcieniami pomarańczy dla uzyskania efektu "cardfetti".
Atelier Irradie projektując swoje wizytówki zdecydowało się na podejście bez użycia atramentu. Tył zawiera wspaniałe metaliczne odcienie klejnotów, podczas gdy technika tłoczenia na przedniej stronie wizytówki odciska dane kontaktowe firmy.
Studio wirtualnej rzeczywistości i projektowania trójwymiarowego Nymbl postawiło na zabawny i przystępny wizerunek swoich materiałów brandingowych z odważnym dwukolorowym projektem na żywym, fioletowym i matowym materiale kartkowym. Kluczowym elementem w projekcie jest technika sztancowania użyta do stworzenia trójwymiarowego wyglądu, który podsumowuje koncepcję firmy.
Agencja produkcji wideo Wendigo wzięła swoją nazwę od przerażającego ludowego stworzenia i wykorzystała to w projekcie swojej wizytówki. Wizytówka ma tło lasu z wytłoczonymi detalami z poroża, które tworzą literę "W" nazwy firmy.
Tricota to firma o dwóch obliczach, dział komunikacji i firma ilustracyjna. Te dwie funkcje są podkreślone w projekcie jej błyszczącej, laminowanej wizytówki, która została perforowana w środku.
To tylko niektóre z najbardziej pamiętnych pomysłów i technik projektowania wizytówek, które firmy wykorzystały do stworzenia przyciągających uwagę wrażeń, aby wyróżnić się z tłumu.
Hawk Graphics Inc. obsługujący całe 48 kontiguacyjnych stanów USA jest twoim go-to dla unikalnych projektów wizytówek. Będą one nie tylko wyróżniać się, ale także pozostawią trwałe wrażenie.