Nie lekceważ wpływu reklamy drukowanej

image

Nie lekceważ wpływu reklamy drukowanej

W badaniu 3000 konsumentów pomiaru różnych składników związanych z rozpoznawalnością marki, okazało się, że "marki, które zawierały czasopisma drukowane w ich mix mediów widział 22% wzrost zaufania do marki, 55% wzrost przychylności marki i 29% wzrost intencji zakupu". Reklama drukowana nie jest martwy, mimo wysiłków Internets przenieść absolutnie wszystkie próby marketingowe online.

Dyrektor wykonawczy Magazine Networks, Mary Ann Azer mówi: "Reklamodawcy nie powinni lekceważyć przyrostowego wpływu czasopism, ponieważ dodają coś innego do każdego kanału medialnego. Wyniki te mogą pomóc w lepszym planowaniu kanałów w zależności od celów kampanii. Jeśli już nie wykorzystują czasopism, reklamodawcy zrobiliby dobrze, aby ponownie rozważyć rolę w ogólnym marketingu mix."

Zalety reklamy drukowanej

  1. Ukierunkowanie na odbiorców

Targetowanie kluczowych demografii nigdy nie było łatwiejsze. Firmy mogą zidentyfikować grupy samotnych rodziców, właścicieli psów i właścicieli domów z łatwością przez kilka firm i agencji, które zbierają te informacje. Uzbrojony w te adresy, firmy mogą korzystać z komercyjnych firm drukarskich do wysyłania ukierunkowanych wybuchów w formie bezpośredniej poczty.

  1. Więcej znaczy lepiej

Kilka badań wykazało korzyści z nadawania w więcej niż jednym medium. Połączenia marki jest 2,1 razy bardziej prawdopodobne, jeśli reklama w ramach druku i reklamy radiowe, na przykład. A inne badanie wykazało, że gdy te reklamy drukowane są w towarzystwie reklam internetowych lub spotów radiowych, ludzie zachowują informacje nawet lepiej. To nigdy nie boli, aby reklamować w więcej niż jednym miejscu.

  1. Brakuje połączeń z powodu braku połączenia

Pomimo coraz większej liczby osób przenoszących się na fora internetowe, nadal istnieje część populacji, która nie łączy się z internetem. Kampanie online przeciwko tym ludziom są bezowocne, ponieważ nigdy nie będzie nawet zobaczyć je. Ci ludzie czytają jednak czasopisma i gazety i to właśnie tam możesz je skierować. Trzymaj się magazynów i gazet, ponieważ ludzie byli 9,2 razy bardziej prawdopodobne, aby rozpoznać markę w jednym z tych dwóch mediów i będzie szukać informacji na temat tych marek.

  1. Przykleja się jak klej

Siła druku jest znana z kilku badań. Badanie w Penn State wykazało, że reklamy drukowane przykleić do pamięci osoby znacznie lepiej niż jego odpowiednik online. Czterdzieści osiem osób pokazano serię online i mediów drukowanych do zapamiętania i ludzie zachowali i pamięta, że drukowane reklamy znacznie więcej niż reklamy online. Około 80% konsumentów są bardziej prawdopodobne, aby działać na bezpośredni produkt drukowanej poczty z firmy, podczas gdy tylko około 45% będzie kliknąć i przejść z reklamy online.

  1. Tangibility Equals Higher Trust

Ludzie są bardziej skłonni zaufać czemuś, co wymagało wysiłku i czasu, aby to zrobić. Konsumenci są stale atakowani na swoich komputerach z wszelkiego rodzaju reklam, chcianych lub niechcianych. Wiele osób jest niewygodny z plików cookie i przeglądarek śledzenia historii wyszukiwania, więc biorą mniej merit, gdy widzą reklamy pop up na ich ekranie. Jeśli mają coś solidnego w ich rękach, to jest tam z jakiegoś powodu i jest postrzegany jako bardziej wiarygodny.

Reklama drukowana nie jest martwa

Przyszłość mediów drukowanych w świecie wygląda bardziej pozytywne każdego dnia. Z kierowania publiczności, namacalność, i lepkość mediów drukowanych na pamięci, przyszłość reklamy mediów drukowanych może iść dalej niż w czasach przed internetem. Druk może dotrzeć do wszystkich na całym świecie, podczas gdy internet i kampanie online zatrzymać gdzie przewody zrobić. Im więcej rodzajów reklamy masz dla swojej firmy, tym lepiej.

Niech Hawk Graphics, Inc. zacznie się na następnej reklamy druku. Świadczymy usługi drukarskie nie tylko w NJ, gdzie znajduje się nasza firma drukarska, ale także zapewniamy kompletne usługi drukarskie w 48 sąsiadujących stanach USA, oferując wysokiej jakości, niezawodne, niedrogie usługi i szybki czas realizacji.