reklamacje i zwroty

Reklamacje i zwroty

Postępowanie dla produktów spersonalizowanych

Produkty spersonalizowane to produkty wykonywane na zamówienie. Są to: zaproszenia, winietki, zawieszki, naklejki, podziękowania, księga gości, menu, numerki, tablica, poduszki, kartki na kołacz, fartuszki z haftem, świece i szatki na chrzest.

Produkty wykonywane przez sklep na zamówienie nie podlegają zwrotom, chyba że towar zawiera błędy powstałe z winy sklepu.

W przypadku gdy towar nie jest zgodny z umową - zawiera błędy klient kontaktuje się ze sklepem w formie pisemnej (e-mail na adres: sklep@nadzwyczajki.pl) oraz telefonicznej (nr tel. kom.: 663 911 861), informuje o błędach oraz ustala ze sklepem sposób naprawy błędu.

Naprawa błędu może przebiegać na 2 sposoby:

Sposób 1.: Sklep w takich sytuacjach zobowiązuje się do:

a) ponownego wykonania zamówienia w całości lub w części niezwłocznie, nie dłużej niż w ciągu 7 dni od dnia zgłoszenia reklamacji przez klienta;

b) pokrycia kosztów ponownego wykonania zamówienia w całości lub w części;

c) oraz pokrycia kosztów dostawy poprawionego towaru do klienta.

Sposób 2.: Zwrot całości lub części pieniędzy.

Postępowanie dla produktów niespersonalizowanych

Procedura reklamacyjna dotycząca towarów tzw. 'gotowych', nie wykonywanych na zamówienie (dotyczy: koperty, produkty z kategorii 'pomysł na prezent': koszulki damskie, koszulki męskie, fartuszki kuchenne z nadrukiem, torba ekologiczna, portfel na rękę)

W okresie czternastu dni od odebrania zamówionego towaru, klient ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyn, według ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.

W przypadku chęci zwrotu towaru lub otrzymania towaru niezgodnego z umową klient kontaktuje się ze sklepem w formie pisemnej (e-mail na adres: sklep@nadzwyczajki.pl) i/lub telefonicznej (nr tel. kom.: 663 911 861) i informuje o zamiarze zwrotu towaru lub informuje o niezgodności towaru z umową oraz ustala ze sklepem sposób naprawy błędu.

W przypadku chęci zwrotu towaru: Klient zwraca towar wybraną formą wysyłki na adres sklepu (zalecana Poczta Polska). Prosimy o dołączenie do towaru wypełniony formularz zwrotu towaru, który dostępny jest na stronie formularz zwrotu. Jeśli towar nie jest zniszczony sklep zwraca klientowi równowartość kosztów poniesionych na zakup przedmiotu na rachunek bankowy Klienta w ciągu 14 dni.

W przypadku gdy klient otrzymuje towar niezgodny z umową: sklep wymienia towar na nowy (sklep ponosi koszty wymiany towaru) lub zwraca pieniądze za towar + koszty przesyłki w ciągu 14 dni.

Jeżeli Klient zauważy wadę towaru może żądać (oprócz żądania naprawy towaru, lub wymiany towaru na pozbawiony wady) obniżenia ceny towaru. W tym wypadku należy skontaktować się co najmniej mailowo ze sklepem i wystosować swoje żądanie wraz z przesłanie numeru konta do zwrotu pieniędzy.

-- Dodatkowe kwestie dotyczące reklamacji i zwrotów zawarte są w regulaminie sklepu oraz w ustawie o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku.
  powrót